Svar på kommentar
DATUM: 2015-10-18 | TID: 22:11:32 | KATEGORI:

Fick denna frågan på mitt senaste inlägg och eftersom jag varit så frånvarande så kan de ju vara lite kul att skriva lite tänkte jag:)

Mina framtida planer, den frågan är riktigt svår tycker jag. Men jag vill resa, jobba utomlands, starta eget företag, plugga vidare...allt möjligt haha..får se vad som kommer först på listan :)

Bra och dåliga sidor..öh ja okej.
Dåliga är väl att jag har väldigt lätt att bli ledsen(upprörd..) och att jag oftast tar på mig för mycket ansvar på vissa saker, bara för att jag vill vara nöjd med min insats.(nåt sånt..)
Okej, vidare till det bra då..jag är väldigt effektiv och snabblärd. Jag tycker om praktiska saker så som baka, sy osv. 
En grej som är både bra och dåligt tycker jag är att jag alldeles för ofta bryr mig för mycket om saker, personer, allt sådant..(därav att jag är lätt känslig..men däremot värdelös o prata om mina känslor..)

Jag älskar att sporta...lagsport..pingis...tennis..allt sådant..saknar fotbollen enormt mycket men har gått vidare från den perioden nu..så nu är de mest cykling..promenader och gym :)

Har jag bra eller dåligt självförtroende..? Beror helt och hållet på mitt humör och vem jag pratar med skulle jag säga.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?