Fredrikdals trädgårdscafè
DATUM: 2015-05-26 | TID: 07:53:47 | KATEGORI:

Godmorgon,
Hoppas allt är bra med er. Här är allt super, uppe tidigt och ska alldeles strax börja min första riktiga arbetsdag på mitt nya jobb. Nervöst men ska bli riktigt kul. Känns bra detta.
Hoppas bara mina kollegor kommer snart så man kan få komma in, tydligen är jag här lite för tidigt xD

Igår skulle man kunna säga att de var min riktiga sista skoldag, som endast innebar regn och inlämning av dator. Sen umgicks jag lite med Samuel innan jag for på möte på jobb, mötte även upp Natta en sväng och hade det trevligt. Framåt eftermiddagen var det dags för en tur över till Danmark med Madde, som dessvärre inte blev så lyckad men men. Även en fotbollsmatch med vinst hann tryckas in igår. Mysigt!

Men nu ska jag göra lite nytta här och arbeta. Ni får ha det så trevligt. 

Kram 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?