22.22 utanför Skåne
DATUM: 2015-03-31 | TID: 22:22:52 | KATEGORI:

10 stycken sammanfattande bilder för hur jag började mitt lov. Det var minst sagt helt fantastiskt. 
Fick träffa min bästa vän igen efter alldeles för lång tid, vi har haft det super bra trots några få saker som hänt så ångrar jag inget, och de var verkligen en välförtjänt resa..som jag kanskw tog till överdrift för är nog mer sliten nu påväg hem än vad jag var när jag for...men snart hemma och ska då försöka vila upp mig inför slutspurten, av skolan och detta kompakta liv.
Fick även träffa några andra från Norrland, det var trevligt det med.
Har verkligen insett hur stor skillnad det är att ha sin familj där för en när man väl behöver det, än om man inte har det. Ska bli skönt och komma hem till mina galenpannor igen, och försöka återgå till det vanliga livet igen. Tråkigt men sant.

hoppas ni har det fantastiskt.
och om du läser detta Camilla; 
Stay strong, vi ses snart igen ♡

Massor med kärlek 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?