kortare hår?
DATUM: 2015-02-13 | TID: 12:26:44 | KATEGORI:

Efter en del funderingar fram och tillbaka..så jag jag bestämt för att klippa av typ 10-15 cm hår och göra lite förändringar. För har tröttnat lite på det långa vardagliga..även fast de kan vara bra ibland. Vad tror ni? Jag i kortare hår, nåt snyggt? Eller behålla detta? 

Nu är jag åtminstone påväg in till HBG, ska hämta lite grejer i skolan och sedan ta mig ut och jobba några timmar, sen blir det sömn sen jobb resten av helgen med. Sen kan jag officiellt gå på lov. Jippi. Puss xx

♥ SKRIVET AV Camilla <3

Klipp klipp klipp dig! kommer bli as snyggt. En mycket bra förändring. hehehe pussss!

Svar: Tack älskling ♡
Daniella Fransson

DATUM: 2015-02-19 | TID: 17:00:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?