kort skoldag samt fotboll
DATUM: 2015-04-20 | TID: 11:11:48 | KATEGORI:

Dagens outfit - 
Skor - nike air max - fått av syrran wiiihooo
Byxor - H&M
Tisha - syrrans
Skjorta - nån gammal (syns knappt på bilden)
Jacka - vero moda Stockholm
Och så en enkel uppsättning i håret.

Börjar denna vecka med en fet sovmorgon, eller nja gick upp vid 9 så kanske inte...men börjar åtminstone inte skolan förrän nu efter lunch. Vilket är otroligt skönt med tanke på hur sent jag kom hem igår efter jobb. 
Har tre lektioner idag, väldigt långa lektioner.
Efter skolan ska jag unna mig lite allsvensk fotboll, ska bli kul.

Annars då?
Denna vecka lär vara en bra vecka, har bara två vanliga skoldagar, en ledig dag sen är resten "halvdagar". Och som grädde på moset så är jag ledig hela helgen också. Än så länge.

Men nu ska jag plugga in hörlurarna och njuta av musiken och detta underbara väder.

Puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?