Jag går dit du går
DATUM: 2014-03-23 | TID: 21:01:30 | KATEGORI: Livet


Mina pågående läsningar, sjukt bra!

Kom just in från en promenad med lillasyster, hann regna några skvättar så helt torra kom vi inte in. Men skönt var de, om jag har tur så tror jag att jag kan köra igång med träning i slutet av veckan. Längtar!!
I lördags firades Madde med tårta och presenter, trevligt! Hann även med en sväng till HBG för lite fotbollstittande. Idag har jag bara tagit de lugnt med lite läsning, promenader, mat och så lite skype. En skön söndag tycker jag. Imorgon är de ännu en skolvecka, får se vad den bjuds på men säkert en hel del arbete, ska bli intressant. Ska nu käka lite kvällsmål innan jag tar boken och beger mig till min sköna säng. Ha en grym söndagskväll, höres!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?