Dag 15, 16, 17, 18
DATUM: 2014-01-11 | TID: 14:57:13 | KATEGORI: 30 dagar

 
Dag 15 - Det här ogillar jag
- Falska människor
- Skräckfilmer
- Blodpudding
- Att vara sjuk
De få sakerna jag kunde komma på just nu.
 
Dag 16 - Något jag önskar jag kunde göra
- Resa utomlands med nån fin vän
Finns säkert mer saker men inget jag kan komma på nu.

Dag 17 - En bild på mig och en fin vän
här får ni ett collage på mig och min finaste vän. Saknar dig <3

Dag 18 - Det här får mig att må bättre
- Choklad
- Spela fotboll
- Mina vänner
- Min fina pojkvän
- Min familj
- Snö
- Fina gester
- Sommar

Förlåt för en kass uppdatering som hela tiden återkommer men har variit sängliggande sedan i lördags med sjukligheter...är på bättringsväg nu men inte helt bra än på ett tag...tyvärr.
Ska försöka pressa in lite fler inlägg de kommande dagarna, Pussar och Kramar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?