Dag 10,11,12,13 och 14
DATUM: 2014-01-02 | TID: 14:14:00 | KATEGORI: 30 dagar


Dag 10 - Något jag aldrig glömmer. Roligt & Dåligt.
Att få följa med på den här resan, ett riktigt äventyr med både skratt och smärta. De var extremt kul att få följa med och se deras kultur osv...de dåliga var att jag hade kryckor haha. Men glömmer det aldrig!!

Dag 11 - Om tio år
Jomen visst pallar ju verkligen tänka så långt framåt...not! Vet inte ens vad jag gör om 24 timmar liksom haha. Nä men okej, om tio år i helhet så hoppas jag att jag fått mig en bra utbildning, skaffat jobb och är lycklig.

Dag 12 - En bild som gör mig glad

Dessa två bilder är de som gör mig mest glad just nu. ÅH <3

Dag 13 - En låt med många minnen
Hmm...ingen speciellt tyvärr men min favorit är iallafall Not over you - Gavin DeGraw

Dag 14 - Det här saknar jag

Hon. Och alla våra fina stunder, även de dåliga som är väldigt få. <3
 
Sorry för sämst uppdatering men har haft lite viktigare saker för mig, puss x

♥ SKRIVET AV the girl from nordmaling:]

Hahah men gullungen min. så himla fina bilder du valde på oss och mig :P Måste bara säga att jag saknar dig oxå....

Svar: Haha, åh jag vet...kunde liksom inte motså skönheten vi speglar på alla bilder ;)Saknar dig....sjukt mycket <3
Daniella Fransson

DATUM: 2014-01-04 | TID: 19:23:35



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?