Årsresumé i text
DATUM: 2014-01-02 | TID: 11:13:58 | KATEGORI: Livet

Januari - Jenny var i Umeå på besök. Skaffade IKSU kort 4 månader, började gymma mycket. Fotade mycket outfits med syrran. Shoppade mycket. Hängde mycket med Camilla?

Februari - Startade med att jag spendera den med Cilla i Umeå.  Spelade fotboll SM med treorna. Kom närmare tjejerna i klassen. Bytte fotbollslag, vilket var de bästa som hänt mig. Var ute mycket med familjen. Mickis fyllde 18. Avsluta februari med övernattning hos mig med Camilla.

Mars - Träffades Sebbes flickvän Hannah. Gymma mycket. Tränade mycket fotboll. Firade Lollo. Firade Sara.

April - införskaffade mig Iphone 4S. Åt mycket fruktsallad. Började med utomhusträningar. Jenny kom på besök med Tiger och Bimfen. For till Finland med Mickis och hennes klass.
Var med bästis.

Maj - Tränade. Skola. Latade mig.

Juni - Skola. Var på bettnessand med några i klassen, myys.
Gick på sommarlov. Sommarjobbade på MSK fotbollsskola. Besökte Skåne i två underbara veckor.

Juli - Kom hem från Skåneresan. Badade på Nydala. Löpte mycket på egen hand. Jenny fyllde år. Sommarjobbade som parkvärd hos kommunen.

Augusti - Fortsatte med sommarjobbet.
Skadade foten så jag hoppa på kryckor. Bästis fyllde år. Hade skolfoto med klassen. Firade min gamla bror.

September - Packade i princip varje dag. Fick en bra relation med några i klassen. Flyttade ned till Skåne med familjen. Min fot var fortfarande skadad(dock inte så mycket). Började skola i Helsingborg.

Oktober - Vantrivdes i Skåne. Saknade klassen och Umeå hela tiden. Började träna fotboll med damlaget här. Kolla mycket brottning. Var mycket med Jenny och Jalle. Fota mycket. For på road trip med familjen under höstlovet.

November - Var mycket med familjen. Shoppade.
Var på min första fest. Hade öppet hus med skolan.
Spelade första cupen med laget.

December - Julbord på skolan. Camilla kom hit en vecka. Käka middag med några boys i HBG. Lärt mig en hel del saker. Hade min första dejt någonsin. Fyllde sjutton. Var med Jimmy. Var med familjen. Fira nyår med Jimmy och några av hans kompisar. Träffa hans släkt. Spelade cuper. Tränade.

 
Några tagna bilder under året.
Gott nytt år på er och önskar er en god fortsättning. Mitt år slutade grymt och började underbart. <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?