2014-01-28
DATUM: 2014-01-28 | TID: 22:04:15 | KATEGORI: Livet


En oldie får ni nöja er med idag ;)
Hejsvejs!
Ingen riktig ursäkt för min dåliga update förutom att denna helg har min fina pojke varit här hos mig, hela helgen och de har varit riktigt trevligt, vi har myst, varit med familjen och massa sådant gött. Sedan har de även varit långa dagar i köket och min ork är inte helt hundra men den är på gång iallafall :D
Är som sagt på bättringsväg från körtelfebern...hoppas på att få börja med aktivitet i slutet av nästa vecka. YEY!!
Imorgon är de lång dag i köket och samt ska jag "jobba" frivilligt på skolans öppet hus för de som ska välja gymnasium med Amanda, så åker hemifrån efter sex imorgon bitti och kommer sluta runt åtta på kvällen, riktigt lång dag men den kommer avslutas hos min pojke med mys och så sover jag där så är de nära till skolan dagen efter utan stress. LYX.
Men ska nu packa klart väskan för ska upp i tid imorgon, sedan lägger jag mig lycklig i min nybäddade säng. Massor med pussar, hörs snart igen.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?