2014-01-23
DATUM: 2014-01-23 | TID: 15:39:04 | KATEGORI: Livet

Hej alla fina.
Hoppas allt är bra med er, själv mår man inte helt prima tack vare min körtelfeber...:(
Mådde inte alls bra imorse så stanna hemma från skolan och sov, och shit vad skönt de var...dock suger det att jag missar massa viktiga saker på skolan men tur har jag en fin vän som hjälper mig med det!
Kommer förmodligen ha värdelös uppdatering ett bra tag nu för mår som sagt inte prima och måste vila, har skolarbeten och så finns det inte mycket att säga för ha bara ensidiga dagar hela tiden. Plus är min dator paj...ska lämna in den på lagning så fort jag kan.
För att fylla ut detta tråkiga inlägg kommer lite bilder. Puss

Eller ja ni får en bild iallafall, på världens finaste pojke <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?