Malmö för en dag
DATUM: 2014-12-04 | TID: 16:23:20 | KATEGORI:

Fina Malmö, emporia och så en mumsig lunch!

Hej alla fina!
Haft en trevlig ledig dag i min ensamhet strosat omkring i Malmö och bara njutit. 
Hittat lite fint som fick följa med mig hem, kan lägga ut bilder i ett annat inlägg om ni vill :)
Imorgon kör vi skola i några timmar, ska iväg på studiebesök med klassen och sedan få äta julbord, bra avslut på skolveckan och bra början på denna jobbhelg. 
Sitter just nu på tåget hem, även om man inte mår prima så har denna dag varit najs. Tyvärr missar jag träning ikväll pga just detta, inte må så jättebra. Men ibland måste man helt enkelt vila. 

Ska bli skönt att komma hem till min mysiga familj och bara ha det bra.

Puss på er!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?