Looking around for comfort
DATUM: 2013-09-21 | TID: 21:11:10 | KATEGORI: Livet


Hihi har nån sjukt bildbrist...så bjuder på en riktigt gamling :)

Men tjenare, var ändå ett tag sedan jag skrev, varför kanske ni undrar? Ja, har inte riktigt prioriterat att blogga eller ens att sitta vid datorn alls sen sist faktiskt. Och kan lova att det är skönt att inte behöva sitta här hela tiden, men för att komma tillbaka till ämnet:

Hänt på senaste? Jaa, har varit i skolan som alltid, åh min klass är så underbar!!! <3
Har deppat sönder för att jag inte får träna(speciellt fotboll!!!) dock har jag faktiskt halvt varit med på nån idrottslektion fast jag inte borde för min skada..men det är så svårt att hålla sig borta :(
Åh vad jag längtar tillbaka!!! Btw. Imorgon är det sista seriematchen för denna säsong för mitt lag, och jag håller självklart tummarna att det ska gå bra (vi ska möta serieledarna)!!! Även fast jag typ knappt tränat på aslänge så äter jag hur mycket som helst så har säkert gått upp i vikt lite :P (har inte vägt mig på länge faktiskt!) men ska så fort min fot är villig börja träna igen så jag kan bli lite mer fit, får väl börja sakta och mjukt för att sedan komma igång till vanligt tempo igen :)
Men nu ska jag surfa lite innan jag ska se nån film med systrarna innan jag ska sova i min sköna säng!!
Ha det grymt bra, vi hörs. PUSS.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?