Imorgon är det fredag
DATUM: 2013-09-12 | TID: 19:11:18 | KATEGORI: Livet


En vecka sedan, en såå mysig och rolig helg!!

Hej kära läsare!

Tar mig lite tid nu och tänkte skriva ett kort inlägg bara...har spenderat dagen med en aktivitetsdag på skolan, där denna gång temat var Zombie run, var inte allt för farligt men men, sedan efter det såg vi skräckfilm i aulan hela skolan, filmen sög rätt mycket tycker jag...långsökt och inte alls läskig typ så det var väldigt tråkigt(även fast jag hatar ogillar starkt skräckfilmer!!!) sedan har vi även hunnit med att ta det lungt däremellan där vi hade rast från 11.00 till 12.30 där några i klassen typ gjorde en ja vad ska man säga, myshörna kanske, där jag agerade lite kudde haha. Men tyckte faktiskt att det var rikitgt kul och skönt hahaha :)
Annars då? Jo dagarna rullar på snabbt och om inte allt för länge tror jag att roliga saker kommer börja hända:)
Ska nog nu ta och ta mig till kylskåpet och hitta nå käk och göra lite kvällsfika för att faktiskt sedan duscha och gå i säng någorlunda tidigt. Hoppas ni haft en bra torsdag.

Kramar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?