<3
DATUM: 2013-09-09 | TID: 13:52:02 | KATEGORI: Livet


Lika som bär? ;)

Tjenare, ligger hemma i soffan med myskläder och filtar och feber, inte alls kul tycker jag. Hoppas allt är bra med er läsare däremot :) Ska vila upp mig idag så får jag hoppas att jag kan gå till skolan snart igen för har prov i veckan. Ska strax räkna lite matte samt läsa på serveringen, så jag får något vettigt gjort! Men först ska jag nog duscha så jag känner mig lite fräschare och så ska jag kanske göra nån smoothie också. MUMS.
I helgen har jag och lillasyster varit ensamma hemma, det var sjukt mysigt även fast jag har varit halvhängig, syrrans kille var här över några dagar också så han var med oss mycket, bjöd på mat och så.
Riktigt gott och trevligt, kul att se han igen eftersom det är så långt avstånd mellan oss när dom bor där nere:)
Men ni får ha det bra, ursäktar den dåliga uppdateringen men har inte hänt mycket och kameran vår är hos bror och typ helt väck så inga bilder finns att lägga ut så det får ni leva med, men lovar att snart kommer jag ta tag i det här, men alltid mycket i skolan nu i början så får ha det som ursäkt:P

Massor med kramar.


 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?