17.9.2013
DATUM: 2013-09-17 | TID: 21:30:57 | KATEGORI: Livet


En arkivbild kan jag bjuda på

Tjenare :)

Idag har varit en lång skoldag, så kom hem sliten som tusan men allt som allt är skolan kul :)
Jag sov nån timma när jag kom hem, så sjukt välbehövligt att det inte är sant men det sjuka är väl att jag är minst lika trött nu också så längtar som tusan till sängen, ska bara kolla klart på fotbollsmatchen som går på teve innan jag slänger mig sömnig på min säng med mina tre enormt sköna kuddar och varma täcke!! :D
Imorgon är vi lediga från skolan eller ja vi har egna studier hemma men ligger så bra till att jag bara ska ta det lungt och hjäpa mamma sedan plugga lite till provet jag ska göra på fredag inom matten :)
Men ska kolla klart matchen nu, vi hörs!

Ska verkligen försöka ta mer bilder, puss!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?