Wednesday
DATUM: 2013-10-09 | TID: 13:23:13 | KATEGORI: Livet



Jag och takvyn där jag bor 

God eftermiddag på er väldigt få läsare!
Även idag är jag hemma från skolan för mådde inte nog bra för att kunna vara i köket så kändes onödigt att vara i skolan då. Så vilar upp mig idag, så blir det förhoppningsvis skola imorgon! 
Ikväll är det nån sorts "öppet hus" på Mickis gymnasium så dit ska mamma så då är jag och Madde själva och ska då fixa middag och mysa framför film!
Vädret idag är inte allt för bra, grå tråkig himmel och kalla vindar men med rätt kläder funkar det I guess.
Imorgon så ska jag förhoppningsvis kunna få igång skoldatorn och så fort internet har kommit igång i lägenheten så kommer ni få lite bättre uppdatering :) och ska även försöka göra de lite roligare att läsa! 
Och måste bara tillägga att #sweg inte är något riktigt ord ;P haha! 

Släng gärna in kommentarer om vad nu vill läsa mer om, pussar och kramar! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?