Two days
DATUM: 2013-10-23 | TID: 21:24:09 | KATEGORI: Livet


Matsalen.

Godkväll hälsar jag glatt från min varma säng. Ska alldeles strax sova för har som de flesta andra skola imorgon, så måste få lite sömn, för vill vara utvilad. Men tänkte slänga in ett kort inlägg bara för att fylla ut tomheten. Snäll som jag är:) idag har jag som sagt haft servering, gick helt okej...är dock så van att ha sjukt strikta regler att nu blir det mest kaos. Men man vänjer sig i guess. Men annars är allt bra, börjar komma in rätt bra i klassen tycker jag och känns skönt för är inte så roligt att sakna knas- klassen uppe i Umeå hela tiden. Två dagar, två enormt korta dagar kvar innan jag går på höstlov!! Så skönt att få glida runt lite utan skolarbete(även fast jag ligger lite efter och annars typ inte har läxor!!), så vitt jag vet har vi lite reseplaner under lovet, typ Köpenhamn skulle bli ett stopp, fy vad kul! Och sen får vi väl se hur mycket mer vi hinner/känner för, och nu har vi ju resemedel också så. Köpte en begagnad bil idag :) men nu vill inte mina ögonlockar stanna uppe längre så ni får ha en bra onsdagskväll, och så hörs vi imorgon! Miljoner med kramar<3

PS. Alla sorters kommentarer uppskattas, speciellt om man får kommentarer ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?