Sunday funday
DATUM: 2013-10-13 | TID: 16:50:10 | KATEGORI: Livet


Börjar som få ordning här nu, de mesta är på plats. Men har fortfarande inte packat upp mina saker:P men det kommer det också! :)
Idag är det tråkigt väder ute, grått och regnigt. Så en bra dag att fixa här hemma faktiskt, om en timma ungefär är det middag så ska jobba på fram tills dess sedan ska jag göra lite plugg.
Sovmorgon till tio imorgon, skönt! Sedan är det kök hela dagen, hoppas vi får göra nåt gott och roligt nu sista veckan! 
De var tänkt att Camilla skulle komma till helgen men tyvärr kom det något i vägen så får bli en annan gång istället:)
Men nu ska jag fortsätta packa upp lite och ställa i ordning i rummet så gott jag kan! Ni får ha en bra söndags kväll, kramar <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?