Shine bright like a diamond
DATUM: 2013-10-20 | TID: 15:52:01 | KATEGORI: Livet


Lycklig över att ha fräscht hår igen, dock inte helt van ännu hehe^^

Tjenare flickor och pojkar!
Igår var en bra dag i Helsingborg där jag var och kolla på brottning med Mickis och Jenny :) dock tar det mycket energi så man var ju nådigt trött när man kom hem, så det var extremt god sömn jag fick inatt! Idag har jag spela innebandy med brottarna i två timmar, tyvärr förlorade mitt lag hela tiden så det sög men annars var det sjukt kul att spela :)
Annars då? Jo, allt är bra och som bilden ovan visar så har jag fixat till mitt hår, skönt! Speciellt nu när vintermörkret knappar in. 
Men nu tänkte jag kolla klart på filmen som går på teven, ni får ha det så bra! Massor med kramar <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?