On the train to school
DATUM: 2013-10-10 | TID: 07:20:27 | KATEGORI: Livet


Suddig mörk egobild medan jag vänta på tåget.

Godmorgon ni morgonpigga läsare!
Just nu sitter man på tåget påväg till Helsingborg för att avklara en dag på skolan, ska bli kul faktiskt! Tre lektioner står på schemat, matte, svenska och samhällskunskap. Första gången jag kommer ha matte och svenska på nya skolan så ska bli intressant:)

Annars då? Min hals är inte på topp men ska kurera den så att den kan bli.
Ska även starta datorn for the first time idag, och förhoppningsvis kommer he gå prima ballerina! :) 
Saknar klassen i Umeå...saknar Umeå. Men antar att det tar tid att vänja sig, förutom det trivs jag rätt bra. Klassen är härlig och lärarna är inte av de värsta lagret. 

Men ni får ha en bra morgon och förmiddag så ska jag försöka trycka in ett till inlägg senare idag! 
Ha de bäst, puss!


♥ SKRIVET AV Anonym

#sweg

DATUM: 2013-10-10 | TID: 20:37:47



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?