Inte den bästa dagen so far
DATUM: 2013-10-08 | TID: 13:25:34 | KATEGORI: Livet


Jag nerbäddat i soffan just nu
Hitta denna gamla bild på mobilen häromdagen, lätt en favoritbild ju! <3

Tjenare allihopa!
Hoppad ni alla har en bra tisdag, själv ligger jag hemma i soffan med filt och mår inte alltför bra! Men förutom det är livet rätt bra just nu. Skolan går bra, allt börjar ta sin plats och min fot är rätt bra!! Wheeey! 
Har inte mycket att uppdatera om men Jonken tyckte jag ska skriva oftare så  tänkte att nu när jag har lite tid över för jag ändå bara ligger hemma och degar!
Idag blir det nog inte mycket gjort men om jag mår någorlunda ska jag förbi och kolla lite fotboll ikväll :)
Har inte så mycket mer att skriva om så ska bara avsluta med att Jonken kan vara jordens mest töntiga person ;) hahaha nä han är inte så töntig faktiskt han kan vara rätt bra :D
Men vi hörs, pussar och kramar! 




♥ SKRIVET AV Anonym

#sweg

DATUM: 2013-10-08 | TID: 14:23:55



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?