Friday night
DATUM: 2013-10-11 | TID: 19:38:21 | KATEGORI: Livet


Lite gottis så här på kvällskvisten en fredag! 

Nu är det ju helg för tusan, skönt!!!
Skolan har gått sjukt bra, kommit lite närmare klassen tycker jag. Nästa vecka är sista vecka i köket(tråkigt!) sedan har vi fyra veckor servering innan vi går på matlagning igen fast denna gång på Parapeten, skolans resturang nere i hamnen. Asmysigt där! Man ser ut över havet och ser även över till Danmark!! :D
Helgen firades med en tur ut till skogen här och fota lite fint(bilder kommer så fort jag laddat upp dom på datorn!) ute i naturen. Så fina färger, en av de anledningarna varför höst är så mysigt!!
Sedan avrunda vi det med BBQ-buffé på restaurang och nu lite gottis och häng framför teven. Så mysigt!!! :D
Imorgon bitti ska jag följa syrran till Trelleborg för att kolla brottningsmatcher, kan bli kul. Få se lite nytt av Skåne också! 
Men nu ska jag fortsätta käka godis och sedan ta en dusch innan de är läggdags!
Massor med pussar! Bloggas senare :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?