Från Norrland till Skåne
DATUM: 2013-10-07 | TID: 15:41:03 | KATEGORI: Livet

Gullpojkarna <3
Bästa bruden <3
Finbesök innan jag for! 
Nya skolan! 
I Helsingborg, asfint!!!
Och så dagens bild på mig;P
Några bilder från senaste tiden...här då!

Hej ni få bloggläsare som är kvar även fast jag inte uppdaterat på över två långa veckor:P
Kan väl säga att rätt mycket har hänt sedan vi hördes vid senast..har bl.a. flyttat ner till Skåne med familjen! 
Har varit mycket att göra med flytten så har inte alls prioriterat blogguppdateringen men nu tyckte Jonken att jag skulle uppdatera så nu blev det så. 
Kom ner till Skåne förrförra veckan på torsdag kväll, har sedan dess fixat en hel del. Har börjat skola i Helsingborg, samma linje går jag! Nya klassen är rätt bra alltså, härliga människor, lite smått konstiga kanske men man vänjer sig snabbt:) 
Flyttlasset vårat kom ner hit på tisdag eftermiddag så nu de senaste dagarna har vi haft fullt upp och packa upp och massa sådant! Och shiet vad jag älskar min säng!! Har nu börjar få ordning i lägenheten så det känns nästan som hemma :) 
Även om jag saknar klassen, skolan och allt sådant hemma i Umeå så tror jag att detta kan bli riktigt bra faktiskt! Ska kanske komma upp och hälsa på så fort sovplats och sådant är kirrat! 
Och min fotskada som varit helt fuckad nu en lång tid har börjat bli bättre så ska fortsätta med rehaben så jag snart kan komma tillbaka på fotbollsplanen!!! :D
Men just nu sitter jag på tåget hem till Klippan, haft kök hela dagen. Lagat rätt god mat även om allt idag gått rätt segt! Var även första riktiga lektionen med min klass, även om nästan ingen var där:P På morgonen är det svinkallt här nere men nu runt den här tiden så är det faktiskt upp till sjutton grader!!! Helt sjukt faktiskt, men så otroligt skönt! 
Hahaha, nu har jag säkert skrivit hur mycket som helst så ingen kommer orka läsa men men, Jonken ville att jag skulle skriva mycket så tryckte in så mycket som möjligt i detta inlägg :P 
Ha det superbra, ska verkligen försöka uppdatera oftare men skulle vara kul om de kom nån kommentar nån gång så jag känner lite extra för att uppdatera!

Massor med kramar, ha en bra fortsatt dag! 

♥ SKRIVET AV Anonym

#sweg

Svar: Dvd
Daniella Fransson

DATUM: 2013-10-07 | TID: 17:20:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?