Braid
DATUM: 2013-10-10 | TID: 22:29:12 | KATEGORI: Livet



Samma bild, olika effekter :P

Tjenare igen!
Visst är flätan på bilden rätt fin? Min syrra Jenny som gjort den! Är asmysigt att ha inbakade flätor när man ska sova tycker jag, inget som är i vägen haha :)
Känner att blogglusten har börja komma tillbaka rätt mycket, ger lite beröm till Jonken som tyckte jag skulle skriva igen och känner att jag kommer ångra de sen om jag inte skriver, för shit vad kul de kommer vara att läsa tillbaka om nåt eller några år :) och nu när jag lämnat Umeå så kan de ju va kul för dom där att läsa kanske? Who knows :)
Dagen har varit rätt bra, varit rätt trött däremot så de är nåt negativt men annars så! Har fått komma igång med matten, får läsa en lite svårare bok än dom andra så jag får utmaning tyckte läraren:P riktigt kul och intressant ska de bli! Även svenskan har dragit igång och där jobbar vi med nordisk mytologi samt vikingar just nu. Också kul ju :)
Imorgon har jag min andra idrottslektionen med ettan, ska bli kul. Har saknat att inte få vara med, så är riktigt kul att få vara igång igen...vilket påminde mig om att förut ikväll for jag och Mickis och hälsade på damlaget här i Klippan, presenterade oss och sa att vi var intresserade att spela så ska prova på där förhoppningsvis nästa vecka, får se hur foten reagerar på det:)

Ligger nu nerbäddad i sängen redo för att ta en välbehövlig blund för natten. Ska upp tidigt imorgon för att ta tåget till skolan, är så tråkigt att gå upp när de är mörkt när man vaknar tycker jag!! Men även de får bli en vana I guess:)

Men hoppas ni haft en bra dag, och att ni sover gott ni också! Massor med kramar, bloggas senare :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?