5 saker ni kanske inte visste om mig
DATUM: 2013-10-08 | TID: 17:51:44 | KATEGORI: Livet


1. Jag är allergisk mot lakrits, min favoritgodis...så ja det suger verkligen!
2. Jag har inte spelat fotboll sedan i augusti på grund av en fotskada, så just nu rehabiliterar jag och försöker komma tillbaka!
3. Jag ääälskar choklad, min räddare i nöden sedan jag upptäckte min lakritsallergi.
4. Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande med en kille någonsin..brukar för det mesta bara vara att jag gillar den och så till slut blir det inget mer med det:(
5. Sist men inte minst, den sista dagen/kvällen/natten innan jag flytta var rätt bra faktiskt av en massa olika anledningar :) saknar det!!! <3

Oj vad hände här?? Två inlägg på en och samma dag? Shit!! :D


♥ SKRIVET AV Anonym

#yolosweg

DATUM: 2013-10-08 | TID: 17:53:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?