Weekend baby
DATUM: 2013-11-08 | TID: 19:28:38 | KATEGORI: Livet




Tre bilder från dagen.

Hej finfina läsare.
Har inte riktigt prioriterat bloggen de senaste dagarna, har haft lite plugg att få gjort för idag hade jag Samhällsprov, och shit vad det gick bra!!! Hoppas verkligen att det blir ett bra resultat också. Var så himla lycklig när jag lämnade skolsalen efter provet, en sjukt bra start på helgen!! 
Till veckan börjar fotbollen igen, men självklart ska jag ha gått och "skadat" mig, har typ hälseneinflammation...gör så jävulskt ont när jag går att det inte är sant...men även fast det så deltog jag på idrotten, och kul var det!! Foten fick lida i efterhand så här men nu har jag hela helgen att vila upp den iallafall. Har inte så mycket mer att skriva om just nu, återkommer sen. Massor med kramar till er!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?