Norra Skåne Cup
DATUM: 2013-11-22 | TID: 15:43:43 | KATEGORI: Livet

Hej folket!

Veckan har runnit förbi rätt snabbt, inte alls mycket som hänt....kommit in klassen rätt bra nu och trivs.
Har läst in några hundra sidor på Utvandrarna/Invandrarna...så ska hinna läsa klart den till nästa fredag. KÄMPA.
Idrotten går superb ett minus är dock att jag ska byta klass där men får se det som en utmaning, har även anmält mig så att jag får träna gratis under skoldagarna(fram till 16:00) och på helgerna genom skolan på ett gym. Najs!!
Samt har jag anmält mig frivilligt till att arbeta på Parapeten till julbord 5-6 december, ska bli intressant.
I samhälle har vi börjat med Ekonomi och ska ha en "stor" uppgift om det, blir kul även det faktiskt.
Ja, blev ett rätt tråkigt inlägg här men har inte så mycket att säga för tillfället.

Inte alls länge kvar innan Camilla kommer ner heller!!! Fyfan vad kul.
Men nu får ni ha det bra och lida med detta bildlösa inlägg för detta är en lånedator från skolan, tills min kommit tillbaka från lagning(den har varit där sen höstlovet!!!!)....Vi hörs!

Ps. Imorgon ska jag och mickis spela vår första cup med fotbollen, riktigt riktigt kul. Will update you on that.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?