Fest, prov, skype, längtan
DATUM: 2013-11-19 | TID: 17:58:52 | KATEGORI: Livet






Lite bilder på vad som hänt sen sist och den sista är nedräkning till när Camilla kommer hit och hälsar på i fem dagar!!!

Hej, har inte uppdaterat för har inte haft någon som helst lust och har prioriterat lite plugg och familjen innan bloggen. Så den har fått lida nu ett tag men nu ska jag försöka komma tillbaka till vanlig uppdatering igen. Igår och idag har jag varit ledig från skolan, satt verkligen skönt med lång helg! Nu i lördags hade skolan öppet hus så alla Rl2 var på Parapeten, laga mat och serverade. Det var faktiskt riktigt kul måste jag medge. Dagen slutade med ömma fötter och femtio kronor rikare, åtminstone för stunden för på kvällen köpte jag en hög med kolaskruvar. Mums!!! 
Ikväll händer inte mycket, ska nog se film nu sedan duscha för att komma tidigt i säng, redo för skola imorgon. Servering hela dagen, plus prov.
Men vi hörs, ha de bäst! Puss<3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?