Ännu en ledig måndag
DATUM: 2013-11-25 | TID: 18:00:29 | KATEGORI: Livet

Tjabba folket!

Drar en snabb update nu innan jag ska vidare på teknik och styrka med fotbollslaget Ska bli kul.
Tyvärr gick cupen inte allt för bra i helgen men det var åtminstone riktigt kul att få spela igen :)
Har även hunnit med tvättning, läsning och en hel del filmtittande mellan allt mitt latande denna helg ;)
Blev erbjuden en träningsdejt med en klasskompis idag eftersom vi är lediga och så men tyvärr var jag tvungen att neka för att jag har träning nu...det var lite tråkigt men får bli en re-check, absolut!!
Men nu ska jag byta om inför träningen och sedan packa väskan, see ya babes!

Ps. Ni får tyvärr lida med bilder idag igen....kommer gottgötas I promise!!! <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?