13-11-05
DATUM: 2013-11-04 | TID: 13:16:32 | KATEGORI: Livet


Dagens outfit, Jackan - H&M Sthlm
Jeans - ginatricot
Tröja(inte på bild) - syrrans gamla

Hej folket!
Nu är lovet slut, tillbaka till verkligheten och alla dess rutiner. Skola. 
Har börjat med servering hela dagen, inte så tråkigt faktiskt. Men lite segt kanske. Imorgon är det servering igen men då är det typ halv dag för vår lärare ska på läkarbesök så vi börjar halv elva sen får vi väl se när vi slutar. Beror på hur snabba och duktiga vi är. Idag ska jag även på möte med fotbollen inför nästa säsong, kul! 
Igår avslutade jag lovet på gymmet med syrran, där blev det rumpa och axlar, och kan lova att det gör ont varje steg jag tar, men shit vad kul att jag kan komma igång med träningen igen!!! Och foten börjat bli bra så ska rehabilitera den, och så får jag hoppas på det bästa. Men nu ska jag fortsätta med lektionen, ni får ha en bra måndag. Puss, vi hörs!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?