Snart sommarlov
DATUM: 2013-05-27 | TID: 15:47:29 | KATEGORI: Livet

<3 
 
Hejsan svejsan!

Sitter och skriver klart min inlämning på menyarbete som ska vara klart imorgon. Går faktiskt riktigt bra, just kommit in i bra flyt så ska fortsätta skriva på det fram till middagen idag, sedan har jag träning ikväll. YES!
Igår fick jag faktiskt spela match med mitt lag, sjukt kul. Både att spela och att vi lämnade planen med en vinst.
Jag fick spela forward under matchens gång, riktigt kul även om jag inte är helt van, men kul med en lite annorlunda position:) 
Idag har jag varit på skolan, typ kortaste dagen ever. Enda lektionen vi hade var klasstimme, där vi fick lite info och så fick vi käka jättegod glass, sedan åt jag bara lunch innan jag drog på mig jackan och åkte hem.

Men ska skriva på arbetet nu, hörs. Pussar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?