Match, träning, skola, träning, match, match
DATUM: 2013-05-11 | TID: 20:17:00 | KATEGORI: Livet

Bild från seriepremiären mot Hörnsjö
Hejsansvejsan! 
Ledsen över den förfärliga uppdateringen jag bjudit på de senaste veckorna men har inte suttit allt för mycket vid datorn, har haft skola, jobb, träning och match hela tiden så har inte prioriterat bloggen precis, så ni har fått lidit, är sjukt ledsen men ska försöka ta tag i det till veckan iallafall men kan inget lova:)
Idag vakna jag i god tid, jag och familjen delade ut lillasysterns reklamjobb och sedan blev jag kallad på minuten att spela match med divison 2 idag, så jag käka och cyklade dit och spelade match. Sjukt kul, mötte min klasskompis Jennifers systrars lag, Rönnskär, blev vinst med 5-0. Jag fick spela tjugo minuter i slutet pågrund av att imorgon far jag och mitt egna lag till Lycksele och spelar vår seriematch mot Betsele, kommer också bli kul. Förhoppningsvis får jag spela lite mer och kanske vi även tar hem lite poäng, skulle sitta skönt i varje fall:)

Ha en grymt bra helg, så hörs vi nog snart. pussar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?