Finland
DATUM: 2013-05-24 | TID: 21:09:54 | KATEGORI: Livet


Jag och syster framför färjan i tisdags.

Hej finisar!

Först och främst ledsen för den kassa uppdateringen men har inte prioriterat bloggen eller rättare sagt datorn denna vecka faktiskt...
Har haft mycket att göra, i söndags spela jag borta match och skadade mig en del, så har hoppat på kryckor två dagar, samt hade jag en krycka under onsdagen men igår och idag körde jag utan och foten känns faktiskt bra, så hoppas på en omstart i fotbollstränandet i veckan. Wheey! :D
I tisdags var jag med min systers klass iväg till Finland över dagen, var riktigt roligt..har bara mobilbilder, så de kommer upp här inom sin tid, lovar! 
Igår hade jag branschkunskap prov, vi delades upp i olika grupper och lagade en tre rätters lunch och serverade där gästerna fick bedöma oss, och det gick faktiskt riktigt bra. Lite små segt men de var värt det! 
Idag hade vi en riktigt chill dag på delikatess delen, där vi endast gräddade våfflor och käkade dom innan vi fick ta helg, och kan säga att den kom precis lägligt, för behöver verkligen den just nu. Ska kolla fotboll, brännboll, jobba lite och göra lite skolarbeten. Förhoppningsvis lite annat också men det får vi helt enkelt se. 
Har inte mycket alls i skolan, bara ett stort arbete i livsnäran som måste finslipas och lite sådant innan jag kan vara nöjd med detta skolår faktiskt, och så vill jag höra hur jag klarade engelska NP också. 

Men ska nu läsa igenom arbetet och rätta och fixa lite saker här och var. Puss och kram.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?