"Du är den snyggaste tjejen på skolan"
DATUM: 2013-05-13 | TID: 17:57:27 | KATEGORI: Livet


Jag är glad idag, bara så glad. 
 
Hej finisar!
Har idag haft en kortis dag på skolan, inte fått mycket gjort men har äntligen gjort mitt svenska NP tal och det känns som att det ändå gick bra. Tycker själv att de var rätt intressant att berätta haha :)
Har nyss ätit god middag och nu så surfar jag bara runt lite, nyss lämnat in branschkunskapen, skönt!
Veckans första fotbollsträning ikväll, sjukt laddad behöver springa av mig lite faktiskt. I veckan så är det för det mesta eget arbete på alla lektioner, så ska jobba på bra och på torsdag ska jag få göra något kul med de andra kamratstödjarna på skolan :) skönt, skönt. Nu på onsdag är det även näst sista delen på engelska NP, längtar tills det är över. Vill ha sommar och sol nuuu. 
Juste, igår drog jag och laget till Lycksele för första bortamatchen i serien, tänker inte nämna mer än att det blev en orättvis förlust i slutändan och mitt vänster ben gör så jävla ont. Men de var kul iallafall :D
Men ni får ha en bra fortsättning på veckan, vi får höras snart, kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?