13.05.02
DATUM: 2013-05-02 | TID: 16:24:21 | KATEGORI: Livet

En glad tjej i mars månad.

Hej fina ni!
Har som sagt varit ledig sen i fredags, har inte gjort allt för mycket, men så är det när man är ledig ju!
Idag steg jag upp runt åtta för att sedan vid halv tio strosa iväg till Mariehem och Ersboda med mor min, ett fikastopp, en pizzaslice och några frågor senare satt jag på bussen in till stan, där jag fyndade två snygga triangel "BH:ar", har velat ha en sådan länge men tvekat ett bra tag men nu när de var på rea så fick de följa med mig hem med ett leende på läpparna! 
Ikväll har jag lagmöte och sedan träning, sjukt najs. På söndag är det seriestart, wheey :D
Engelska Skriv NP ska genomföras imorgon bitti, lite nervös kan jag erkänna att jag är men kommer nog gå bra:) Och på kvällen ska laget träffas för lite käk samt trivselkväll, ska bli superkul:)
Men ni får ha ett grymt veckoslut för det ska jag, vi hörs snart. Pussar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?