Three little birds
DATUM: 2013-03-07 | TID: 18:37:03 | KATEGORI: Livet



Hej alla fina ni!

Sitter nyduschad i sängen med min bob marley tisha och ett par mysiga mjukisbrallor, samtidigt som jag lyssnar på min goa spotifylista. Har faktiskt just sortera om den och lagt till nya låtar. Me like! :D
Gårdagen spenderade jag sysselsatt med garderobstädning och att laga lite kläder på symaskinen, och nu är äntligen garderoben synbart sorterad! VIlket betyder att rummet måste bli städat snart för det ser minst lika hemskt ut som garderoben gjorde förut. Men det blir en av helgens sysselsättningar, för imorgon ska jag till stan med familjen och göra några viktiga ärenden. Och införskaffa mig ett par till snygga löparbyxor :)
Men nu ska jag plocka lite i rummet innan jag beger mig till systers träning, ha en grym kväll!

Vi hörs snart. Puss. 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?