Snart hockeydags
DATUM: 2013-01-26 | TID: 13:37:49 | KATEGORI: Livet

Sitter i fina Camillas rum, hon och Pizi drog just iväg på deras matchsamling, så I am alone here.
Hej alla fina ni.
Som jag sagt skulle jag vara hos Camilla i helgen och det har inte blivit några ändringar där inte :)
Igår kväll såg vi hennes bröder spela match, där det blev en vinst. En av hennes bröder gjorde ett av målen.
Och idag ska jag o hennes familj se hon och Pizi spela, håller tummarna för vinst eller åtminstone bra spel.
Det är så himlarns fint här i Nordmaling, kan typ sitta o stirra ut hur länge som helst!! 
Men kan berätta lite om hur matlagningen gick, det var mycket att göra. Mycket snack om hur vi skulle göra, så vi fick sluta precis i tid. Men kan lova att det var otroligt kul och maten blev god som satan! Haha :)
Bilder finns på: www.restaurangostra.blogg.se, om ni vill kolla lite :)
Men nu ska jag gå ner till vardagsrummet och mysa med Lady.

Ha det superbra, vi hörs när vi hörs.

Pussss.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?