Shoppat
DATUM: 2013-01-02 | TID: 22:29:00 | KATEGORI: Livet


Hej fina läsare.
Sitter just nu inne på mitt stinkande rum, Bimfen bara fiser som tusan och lukten försvinner inte...:P
Så måste ha fönstret öppet för jag ska klara av att sova här snart :D
Idag har jag kört ben med Jenny och Mamma på IKSU, gick någorlunda bra. Imorgon blir det gym igen, fast då kör vi axlar och bröst! :)
Efter gymmet fixade Jenny mig lite snabbt sedan drog vi ner på stan, där det knappt var något folk alls. Skönt, jag fyndade lite kläder. Ska försöka få upp bilder inom kort. Imorgon kväll har jag inventering med laget på Maxi. Kul va? Nja, inte så värst. Men men.
Aja, ska tvätta av facet nu och få mitt hår flätat innan jag hoppar i sängenVi hörs. Puss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?