Q/A
DATUM: 2013-01-09 | TID: 16:12:51 | KATEGORI: Tester

Tänkte köra sånt här lite oftare med vanliga frågor. Har ni några frågor, fråga på!

STIL
Har ingen speciell stil, klär mig som jag känner i stunden :)

Favoritaffär?
Gillar ingen speciell affär, om dem har kläder jag gillar köper jag dem:)

Var köper du helst dina kläder?
Bikbok, H&M, Ginatricot och Monki.
 
Om du måste välja en klädbutik som du får handla av i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
Zara tror jag. Dem har superfina kläder!
 
Vilket/vilka är dina favorit klädmärken?
Bryr mig inte om klädmärken.
 
Välj ett par skor som du ska bära i resten av ditt liv.

På vintern i såna fall, på sommaren kör jag barfota eller fotbollsskor;)
 
Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
Mina svarta högmidje jeans från BikBok. Dem är helt perfekta typ!!! :D  Rekommenderar dem starkt!! :)

BLOGGEN
 
Vad heter kameran du tar dina bilder med?
Jag fotar med Nikon D3100 eller min mobilkamera.
 
Har du nåt tips för hur man får lite fler läsare?
Ha intressanta inlägg, bry dig om dina läsare och var aktiv :)
 
Vars redigerar du dina bilder?
Pixlr, Picmonkey eller Picasa 3.
 
Tillbehör till kameran?
Ett Tamron 70-300mm objektiv med macro,18-55mm objektiv och ett stativ.
 
VARDAG
 
Några djur?
Min fina hund. Henke.
 
Favoritmat?
Ska inte vara som alla andra och säga pizza, hamburgare eller tacos.
Min favoriträtt är: 
Ungsbakad lax och ris. Asså lovar, den mamma gör är världsgod! 
 
Kan du visa en bild på dig från i somras?
Ja, självklart.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?