Pälsmössa, jeans och mys.
DATUM: 2013-01-04 | TID: 19:18:01 | KATEGORI: Livet

Min nya mysiga pälsmössa // Mina nya älskade jeans // Dagens sällskap, sociala va?;)

Hej fina ni, musiken är igång i mina öron samtidigt som jag chattar med June. Har nyss ätit världens godaste Lasagne med familjen efter ett skönt och välbehövligt träningspass med Jenny, som bestod av lite Sh'bam(det var roligare än jag trodde, kommer nog gå dit nån mer gång!) och marklyft och lite sånt gott :)
Ska bara kolla lite viktiga saker på datorn innan jag ska vara social med syster och resten av familjen. Hon åker ju hem om bara några timmar, kommer sakna henne och Bimfen...men snart kommer dem igen :D
Hoppas ni har ett bra lov, ta vara på dagarna! Puss.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?