Make the best out of everything
DATUM: 2013-01-24 | TID: 18:08:55 | KATEGORI: Livet


Dessa två finingar ska jag hänga med i helgen. ♥

Hej ni fina! Just ätit god middag, har spenderat dagen på stan med boysen. Vi har gjort branschkunskapen och bara snackat och tagit det lungt. Och nu har jag faktiskt äntligen bestämt mig för vilken inriktning jag ska välja till nästa årskurs. Berättar mer om det när det kommer närmare för valet :)
Imorgon har vi vår första riktiga matlagningsdag, vi ska göra trerätters som alltid. GÖTT!
Ska verkligen kämpa för ju bättre betyg man får desto lättare har man att få gå sin inriktning!! Och just nu verkar det ändå rätt lungt från min sida men man vet aldrig. Kämpa.
Men nu ska jag skicka in branschkunskapen så jag har det gjort, sedan packa klart väskan för imorgon drar jag direkt till Camilla efter skolan och stadgar mig där tills på söndag förmiddag, ska bli roligt :)

Men vi hörs, pussss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?