L.O.V.E
DATUM: 2013-01-31 | TID: 18:42:57 | KATEGORI: Livet

Slumpad weheartit bild :)

Hej fina ni!
Har inte haft orken att blogga...igår var jag tvungen att åka hem från skolan för mådde illa...så idag har jag var it hemma från skolan och sovit som en gris, mår som en bebis idag. Så imorgon blir det skolan igen. Sista dagen på veckan, sista matlagningen och det känns helt jäkla grymt bra. Är supertaggad!!!
Och helgen kommer bli grym, Cilla kommer hit, har inte träffat henne på 1 ½ år nu typ...sedan blir det fotbollsträning och jobb som vanligt samt ska jag göra klart ett stort skolarbete som ska vara inne på tisdag.
Ska nu slå på en film för att slöa ännu mer denna dag sedan ska jag slänga mig in i duschen innan jag slutar upp framför teven innan jag tar mig en tidig sänggång. Pusss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?