Pretty Little Liars
DATUM: 2013-02-16 | TID: 20:02:00 | KATEGORI: Livet


Jag och min goa vän Tina.

Äntligen helg, eller ja snart är ju egentligen helgen slut men men, bättre sent än aldrig.
Fredagens mittkurssnack inom matlagningskursen gick jättebra men resten av dagen var rätt dryg men tur för mig att jag har fina vänner i min klass som gör ens dag snäppet bättre :D
Idag har vi städat och flyttat lite saker i lägenheten, väldigt skönt att få lite gjort. Nu sitter jag och ser avsnitt efter avsnitt på PLL, intressant serie med mycket innehåll.
Men nu tänkte jag fortsätta se på det innan jag drar mig till sängen för att ladda för min andra träning med MSK. Är faktiskt otroligt taggad, laget och tränarna verkar asbra och känns bra med en ny start!

Vi hörs när vi hörs, pusss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?