En bra helg. Simple as that.
DATUM: 2013-02-03 | TID: 18:43:19 | KATEGORI: Livet


Fina Cecilia och jag :)

Hej sötnosar! 
Spenderade helgen med en barndomsvän som hade vägarna förbi Umeå under helgen, inte mig emot alls!!
Bilden ovan är en av alla tusen bilder vi tog igår innan vi var tvungna att ta ett farväl för denna gång. Helgen har verkligen varit rolig, den har knappt bjudit på en tråkig stund...har ätit kinamat, indisk mat och annan god mat denna trevliga helg. Igår när jag och Cilla tog en standard shoppingrunda som vi alltid gör när hon kommer hit köpte jag in lite välbehövliga saker och innan dess beasta vi på IKSU med Mami och idag har jag spelat träningsmatch med p-98 av en konstig anledning jag inte orkar dra upp här på bloggen men kan lova att det var lika roligt att spela fotboll iallafall :) Har även goda nyheter att F-15 har spelat sig vidare till SM. För jäkla grymt!!
Men nu ska jag äntligen ta mig för att skriva klart mitt skolarbete som ska in på tisdag, och sedan läsa på lite till läxförhöret på onsdag, och lära mig recepten vi ska genomföra under denna veckas matlagning! Wihoo :)

Men ni får ha det sjukt bra. Vi hörs. Pussss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?