För att liva upp bloggen lite grann
DATUM: 2013-12-08 | TID: 20:34:00 | KATEGORI: Livet

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Hit vill jag resa
Dag 3 - Fem saker ni inte vet om mig
Dag 4 - Mina intressen
Dag 5 - Familjen.
Dag 6 - En nytagen bild på mig själv.
Dag 7 - Så fixar jag mig inför en vanlig skoldag
Dag 8 - En gammal bild på mig själv
Dag 9 - Drömmar i livet
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer. Roligt & Dåligt
Dag 11 - Om tio år
Dag 12 - En bild som gör mig glad
Dag 13 - En låt med många minnen
Dag 14 - Det här saknar jag
Dag 15 - Det här ogillar jag
Dag 16 - Något jag önskar jag kunde göra
Dag 17 - En bild på mig och en fin vän
Dag 18 - Det här får mig att må bättre
Dag 19 - Fem saker jag vill göra innan jag dör
Dag 20 - Min bakgrundsbild på mobilen
Dag 21 - En bild på mig som jag inte tagit själv
Dag 22 - En person jag kan berätta allt för
Dag 23 - En bild jag börjar gråta över
Dag 24 - Något du gör när du är ensam
Dag 25 - Min favoritplats
Dag 26 - Mina mål i livet.
Dag 27 - Ett ögonblick.
Dag 28 - Ett favoritminne
Dag 29 - Vad har du lärt dig den här månaden

Första delen kommer ut imorgon, massor med kramar till er. <3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?