December
DATUM: 2013-12-13 | TID: 20:29:10 | KATEGORI: Livet

Nu har denna brud farit hem igen, efter en rolig och speciell vecka. Hon är underbar, saknar henne redan!!

Hej på er fina läsare som är kvar fast uppdateringen legat på latsidan en lång tid nu!!
Är tacksam att ni ändå gått in här och kollat, men har haft en hel del annat att göra.
Som denna vecka har Camila varit här och de har varít riktigt skönt, även om jag gått i skolan som vanligt är de riktigt roligt att ha kommit hem till henne och bara varit liksom. De är bara så skönt.
Dock har jag nu kanske dragit på mig något, för känner mig krasslig...:( men om jag mår bättre imorgon ska jag till HBG och käka med några killar från skolan, roligt roligt!!
Har denna vecka även haft mina sista riktiga lektioner, gjort klart svenskan(ska bara maila in sista arbetet) och samhället, och resultaten har blivit exakt som jag tänkt mig så är nöjd med det iallafall.
Har lärt mig några nya saker om livet denna vecka också, och har börjat förstå mig själv bättre.
Så denna vecka har varit en sjukt energikrävande så nu ska jag vila upp mig så gott det går och faktiskt bara göra en hög med positiva saker i helgen(dock tråkigt att jag inte kommer kunna träna!!) men får ta igen det senare istället. Men nu ska jag surfa lite mer innan jag tar mig en lång och välbehövlig blund och tassar mot denna helgens trevligheter. Massor med pussar till er.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?