Dag 4 - Mina intressen
DATUM: 2013-12-17 | TID: 22:13:48 | KATEGORI: 30 dagar

Mina intressen är väl inte riktigt något som kommer ta upp så mycket som ett helt inlägg men ska ge det ett försök.
Fotboll - det är något jag verkligen älskar att göra, har spelat det sedan jag var 5 ½ år och känner mig alltid hemma på planen, har bara en liten svacka nu efter min fotskada där jag tappat träningslusten men den är på G tillbaka nu, trivs bra i mitt nya lag och ska komma tillbaka så snart jag kan!!! Fotboll är liksom något som jag alltid haft i mitt liv och vill fortfarande ha det där. Mitt mål är att åtminstone spela på en hög nivå.

Gillar även att baka, vara med vänner och familj, shoppa, fota och bara mysa och lite sådant trevligt :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?