Dag 3 - Fem saker ni inte vet om mig
DATUM: 2013-12-16 | TID: 17:22:58 | KATEGORI: 30 dagar


Fina Helsingborg och fina syster. Perfekt bild.
1. När jag var 1½ år gammal så operera jag mig pga en hårsäck i näsan + under ögat...har ett "stort" ärr efter det. Dock har jag vant mig vid det så stör mig inte alls på det ;P

2. Jag valde Restaurang- och Livsmedel på gymnasiet pga av att jag inte visste vad jag ville bli för tillfället, och ångrar inte alls att jag valde denna linje för har lärt mig så mycket och har insett att jag inte alls har lika svårt för skolan som jag hade fått för mig när jag började sjuan...men nu går skolan super och jag är nöjd.

3. Jag har hellre killkompisar än tjejkompisar, så mycket mindre drama. No offense till tjejer men det är sant, vet jag själv att de lätt blir drama mellan tjejer osv men mellan killar och tjejer kan man bara vara. Men de är olika person till person, men de killkompisar jag har, de trivs jag superbra med och samt de tjejkompisar jag har :)

4. Jag har på nåt sätt kommit ännu närmare min familj än vad jag var förut, sedan vi flytta ned hit. Känns som det iallafall.

5. Under min gymnasie tid har jag faktiskt kommit på vad jag vill göra i framtiden till en liten del, och det börjar med att läsa vidare på universitetet iallafall.

Inte så rolig fakta kanske, men kom inte på nå bättre :P




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?