Dag 1 - Om mig
DATUM: 2013-12-13 | TID: 21:03:30 | KATEGORI: 30 dagar


Ja så i detta inlägg ska jag skriva om mig själv.....so here we go!

Jag bor sedan i slutet av september nere i Skåne med min familj, där jag studerar Restaurang- och Livsmedel i Helsingborg. Jag är född i Piteå samt bodde där till tolvårs ålder där vi sedan förflytta oss lite nedåt i landet till kära Umeå, och efter hela 4 år där så blev det dags för ännu en förflyttning, dock denna gång hela vägen ned till Skåne. Där vi nu är bosatt en tid framåt åtminstone, trivs faktiskt ritkigt bra, även om de är en liten kultur chock så känns det samtidigt som om jag hamnat rätt. Har upplevt en hel ny sorts värld sedan jag flyttat hit, de har både sina för och nackdelar kan jag medge men känns lite intressant och kunna exprimentera runt lite;)
Jag spelar fotboll precis som jag gjort den föregående 11 åren, har precis kommit tillbaka från en fotskada så är lite oslipad men känns fantastiskt att vara på banan igen så nu är de bara uppbyggnad som gäller. Jag är en tjej med mycket energi och folk ser mig ofta som en sprallig tjej och man kan lita på mig till fullo.
Finns inte alls mycket mer att säga om mig kan jag tro, om ni har några frågor så hittar ni förmodligen kommentarsfältet ;)
 
Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?